Splinter Cellin tuottaja: haluan, että ihmiset pääsevät pelini läpi
Splinter Cell: Conviction on ollut jo jonkin aikaa melkoiseessa myllerryksessä. Alunperin jonkinlaiselta oudolta pultsarisimulaattorilta vaikuttanut peli muutti parin vuoden hiljaiselon aikana muotoaan täysin ja voisi nyt olla 24: The Game. Oli se mitä tahansa, pelin tuottaja haluaa, että pääset pelin joskus läpi.
Virallisen Xbox-lehden toimittajien kanssa jutellut Maxime Beland kertoi, että hänen tiiminsä tarkoituksena on ollut tehdä peli, jonka ihmiset voivat realistisesti päästä joskus läpi, niin ajan kuin pelihalujensakin puolesta.
”Peliss tulee olemaan vaikeustasoja, ainakin perustaso ja realistisempi vaikeustaso, ihan kuin Rainbow Six Vegasissakin. Ja voin sanoa, että realistinen vaikeustaso tulee olemaan aika helvetin vaikea. Sinun pitää hiippailla joka paikkaan ja kuolet helposti, joten viholliset tulevat olemaan todella haastavia.”
Jos täälainen haaste ei kiinnosta, tarjolla on vaihtoehto. ”Normaali vaikeustaso on normaaleille pelaajille, jotka voivat sitten pelata peliämme 12 tuntia sen sijaan että he kuolisivat uudelleen ja uudelleen 30 tunnin ajan.”
Kuulostaa järkevältä. Jos uhraisin itse vuosia elämästäni pelin parissa, haluaisin ihmisten myös pelaavan sitä.
Lisää aiheesta
Ubisoftin pelit lykkääntyvät, Haze siirtyi taas kerran
E3dome: kuvissa Dead Rising 2, Left 4 Dead 2, Modern Warfare 2, Splinter Cell Conviction
Lue myös
Riemastuttavan näköinen Fez tulee Xbox Liveen