Suorituskyky 1920x1080-resoluutiolla
Battlefield 4
Battlefield 4 testattiin DirectX 11 -rajapinnalla, 4xMSAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Asuksen GTX 970 oli Full HD -resoluutiolla Battlefield 4:ssä 15,6 FPS:ää eli noin 23 % suorituskykyisempi kuin RX 480.
Doom
Doom testattiin FXAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Asuksen GTX 970 oli Full HD -resoluutiolla Doomissa 11,1 FPS:ää eli noin 15 % suorituskykyisempi kuin RX 480.
The Witcher 3
The Witcher 3 testattiin reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella, High-tason Postprocessing-asetuksilla ja Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. NVIDIAn HairWorks-ominaisuus oli pois käytöstä. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Asuksen GTX 970 oli Full HD -resoluutiolla Withcer 3:ssa 2,4 FPS:ää eli noin 5 % suorituskykyisempi kuin RX 480.
Rise of the Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider testattiin DirectX 11 -rajapinnalla, FXAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Very High -tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
RX 480 oli Full HD -resoluutiolla Tomb Raiderissa 0,8 FPS:ää suorituskykyisempi kuin Asuksen GTX 970 eli käytännössä tasoissa, mutta minimi oli RX 480:llä 11 FPS:ää parempi.
Tom Clancy’s Rainbow Six
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege testattiin FXAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Temporal Filtering -asetus kytkettiin pois päältä. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
RX 480 oli Full HD -resoluutiolla Rainbow Six Siegessä 14,7 FPS:ää eli noin 19 % suorituskykyisempi kuin Asuksen GTX 970. AMD:n näytönohjaimet pärjäsivät tässä testissä poikkeuksellisen hyvin.