Ubisoft-pomon mukaan XDefiantin julkaisua ei pilattu kiireellä
Ubisoftin räiskintäpeli XDefiantia ei Mark Rubinin mukaan julkaistu liiallisella kiireellä.
XDefiantin vastaavana tuottajana Ubisoftilla työskentelevä Mark Rubin vastasi X-palvelussa syytöksiin siitä, että räiskintäpeli olisi julkaistu kiirellä ennen Call of Duty: Black Ops 6:tta ja Grand Theft Auto 6:tta. Rubinin mukaan peliä ei julkaistu kiireellä, vaan sen kohtaamat tekniset ongelmat liittyvät käytettyyn pelimoottoriin.
Rubinin mukaan käytettyä SnowDrop-pelimoottoria on aiemmin käytetty vain MMO-peleissä. Siksi sen hyödyntäminen räiskintäpelissä on ollut vaikeaa.
Rushed out? No. What we have is an engine that has only ever been an MMO. And so all of the infrastructure for an FPS has had to be built up from the ground floor. Even CoD started on ID tech which was a shooter engine. Apex started on a shooter engine. But for us we are working…
— Mark Rubin (@PixelsofMark) July 5, 2024