BioShock 4:n kehitys hyppäsi uuteen vaiheeseen
Cloud Chamber rekryää nyt massoittain kehittäjiä BioShock 4:ää varten
2K:n omistama Cloud Chamber on julkaissut verkkosivuillaan peräti 29 avointa työpaikkaa kahdella studiollaan, joista toinen sijaitsee Novatossa Yhdysvaltojen Kalifornian osavaltiossa ja toinen Montrealissa Quebecin osavaltiossa Kanadassa, kertoo VGC.
Rekryjen myötä BioShock 4:n kehitys on siirtynyt uuteen vauhdikkaaseen vaiheeseen. BioShockin alkuperäinen kehittäjä, Ken Levine, ei ole mukana projektissa. Hän työstää 2K:n Ghost Story Gamesilla tulevaa Judasta, joka perustettiin Irrational Gamesin sulkeuduttua.
BioShock 4:n on määrä ilmestyä 2K:n nykyisellä tilikaudella, joka päättyy maaliskuussa 2025.