Red Dead Redemption 2:n ärsyttävintä ominaisuutta ei nähdä Cyberpunk 2077:ssa

02.04.2019 17:48 | Muropaketin toimitus | 1

Red Dead Redempion 2 rankaisee armottomasti, jos sen tehtäviä ei suorita odotetulla tavalla. Cyberpunk 2077 ei rajoita pelaamista samalla tapaa.

Red Dead Redemption 2:ta pidetään eräänä kaikkien aikojen parhaana pelinä, mutta siitä löytyy eräs hyvin rasittava piirre: peli rankaisee armottomasti, jos sen tehtäviä ei suoriteta juuri tietyllä tapaa.

CD Projekt Red aikoo lähestyä tehtäviä aivan eri näkökulmasta, uutisoi Comicbook-sivusto.

Cyberpunk 2077:ssa peli jatkuu, vaikka erilaiset tehtävät menisivät täysin pieleen. Kehittäjät haluavat, että pelin tehtäviä voi pelata omalla pelityylillä, olivat ne miten typeriä tahansa.

Esimerkiksi jonkun pelihahmon suojelutehtävässä voi käydä kesken kaiken syömässä hampurilaisen, jonka seurauksena kyseinen hahmo mitä luultavimmin pääsee hengestään. Tästä huolimatta pelimaailma ja tarina mukautuvat tilanteeseen, ja jatkaa sitä sen mukaan.

Cyberpunk 2077:aa kehitetään PlayStation 4:lle, Xbox Onelle ja PC:lle.

Keskustelu

Esimerkiksi jonkun pelihahmon suojelutehtävässä voi käydä kesken kaiken syömässä hampurilaisen, jonka seurauksena kyseinen hahmo mitä luultavimmin pääsee hengestään.

Itse taas olen pitänyt rasittavimpana piirteenä useassa pelissä että vaikka sinun pitäisi pelastaa ryötetty kakarasi ja pelastaa kuningaskunta, sekä syödä juuri nyt kun olet jo kuolemassa nälkään, niin vain koska satuit kävelemään liian läheltä jotakin tyyppiä, on sinun heti just nyt pakko auttaa häntä tai kaikki menee mönkään. Joskus sentään "saat" kieltäytyä, mutta siinä meni sitten se tehtävä ja pääsy uniikille alueelle ja tavaralle…

Kaikkein parasta suunnittelua osoittaa jos tehtävät pääsääntöisesti eivät omaa mitään kiirettä ja kaikki kiireelliset tehtävät saa hoidettua heti pois alta, eivätkä kestä kauaa (tai ainakin antavat syödä sen hampparin ensin, ettei hahmo kuole nälkään tehtävän aikana).

Muropaketin uusimmat