Miten Batman: Arkham Cityn äänimaailma tehtiin? No näin.
Rocksteady Studiosin Batman-pelit ovat luultavasti pelihistorian parhaimpia lisenssipelejä. Hyvä pelattavuus, upea suunnittelu ja nautinnollinen audiovisuaalinen toteutus ovat tarjonneet herkullisia hetkiä. Mutta ajatelkaas – ei moinen paketti ole ihan vahingossa syntynyt.
Rocksteady tarjoileekin meille väläyksen kulissien taakse videolla, jolla kurkistetaan vähän Batman-pelin äänimaailman salaisuuksiin. Ohjaaja Sefton Hill ja taiteilija John Roesch (The Dark Knight, The Matrix, Inception, Fight Club) kertovat kuinka peliin tehtiin ääniefektit, äänimaailmaa ja kuinka esimerkiksi kaduilla räiskyvän tulitaistelun äänimaailmaa rakennettiin.
Lisää upeita pelivideoita eDomen videokanavalta osoitteesta https://www.youtube.com/user/wwweDomenet.
Eihän videota ihan hyvää hyvyyttään juuri nyt julkaista, sillä samalla Warner Games muistuttaa jotta pelistä julkaistaan syyskuussa Game of the Year -painos PS3:lle ja PC:lle.
Lisää aiheesta
Batman Arkham City (PC, PS3, Xbox 360)
Batman: Arkham Asylum (PC, PS3, Xbox 360)
Gotham City Impostors -ennakko (PC, PS3, Xbox 360)
Lue myös
Disgaea 4: A Promise Unforgotten (PS3)
Infinity Wardin oikeusjuttu sai James Bond -luokan käänteitä
Trials Evolutionia juhlittiin maailmanmestarin elkein
Vituttaako Diablo 3:n Error 37? Francis pukee tunteesi videoksi!