Uusimmat

Nvidia julkaisi GeForce 442.19 Game Ready WHQL -näytönohjainajurit

04.02.2020 10:41 Muropaketin toimitus

Uudet ajurit lupaavat Game Ready -optimoinnin Zombie Army: Dead War 4 -pelille, mutta myös Apex Legends -pelin neljännelle kaudelle ja Metro Exodus -pelin Sam’s Story -laajennukselle.

Nvidia polkaisi helmikuun käyntiin GeForce 442.19 Game Ready WHQL -näytönohjainajureilla. Uudet ajurit tarjoavat Game Ready -optimoinnin tuoreelle Zombie Army Dead War 4 -pelille. Lisäksi optimointia on luvassa Apex Legends -peliin ja Metro Exodukseen, jälkimmäisessä optimointi koskee Sam’s Story -laajennusta.

Uudet ajurit hienosäätävät aiemmin esiteltyä Maximum Frame Rate -toimintoa. Nyt ruudunpäivityksen pystyy määrittämään alimmillaan 20 FPS:n tasolle ja korkeimmillaan 1000 FPS:n tasolle. Ajurit lisäävät samalla Virtual Reality – Variable Rate Super Sampling -toiminnon.

Ajurit korjaavat odotetusti muutamia bugeja. The Witcher 3 Wild Hunt (Blood and Wine) -pelin kaatuilua aiheuttanut bugi on saatu korjattua. Korjausta luvataan Doom-pelissä havaittuun kaatuiluun. Vika rajautui ainoastaan Kepler-sukupolven näytönohjaimiin (GeForce 600- ja GeForce 700 -sarjan näytönohjaimiin).

Samaan aikaan Nvidia julkaisi myös uudet Nvidia Studio Driver -ajurit, joiden versionumero on sama 442.19. Studio-ajureiden luvataan tarjoavan bugien korjauksia ja optimointeja mm. Redshift Renderer, Blackmagic DaVinci Resolve ja Foundry MODO -ohjelmille. Ajureiden täydellinen muutosloki löytyy täältä.

Uusimmat Studio- tai Game Ready -ajurit saa päivitettyä Geforce Experience -ohjelman avulla. Vaihtoehtoisesti omaan käyttötarkoitukseen sopivimmat ajurit pääsee lataamaan täältä. Game Ready -ajureiden muutoslokiin pääsee tutustumaan täällä.