Uusimmat

Max Payne 3:n tekijät seikkailivat Brasiliassa

04.04.2011 18:00 Jukka O. Kauppinen

Max Payne 3 -pelin tekijät käyttivät parhaillaan työstämäänsä toimintapelin taustatutkimuksiin samaa metodia kuin Remedy aikoinaan New Yorkiin. Eli poppoo pakkasi matkalaukkunsa ja suuntasi paikan päälle tutustumaan maisemiin.

Pelin graafisesta tyylistä vastaava Rockstar Gamesin Rob Nelson kertoo CVG-lehdelle paikan päällä toikkaroinnin tuomista valaistuksen hetkistä.

”Siellä on valtava kuilu rikkaiden ja köyhien välillä. Sen näkeminen omin silmin, samoin kuin Salo Paulon valtavuuden käsittäminen on ollut todella jännittävää.”

Tekijätiimin iskujoukko vietti Brasiliassa useita viikkoja dokumentoiden ympäristöjä ja ihmisiä, yrittäen myös päästä perille paikallisen väestön ajatusmaailmasta.

”Yritämme luoda paikan mahdollisimman autenttisesti”, Nelson kuvaa ja toteaa myös, että pelissä ei voida juurikaan kierrättää paikkoja vaan jokainen tapahtumapaikka on täysin uusi.

Lue juttu: Brazil is ’a fascinating setting’ for Max Payne 3 – Rockstar

Lisää aiheesta

Max Payne, Kinect ja Wiimote = päheä pelielämys

Missä piileksii Max Payne 3?

Kylläpä on Max Payne muuttunut vuosien mittaan…

Lue myös

Crysis 2 (PC, PS3, Xbox 360)

Death Rally (iPad, iPhone)

Patapon 3 (PSP)

PopCap Hits (Xbox 360)

Tactics Ogre: Let Us Cling Together (PSP)