UUSIMMAT

Äänestys: Pitäisikö peleissä olla eri vaikeustasoja?

03.04.2019 11:28 | Muropaketin toimitus

Sekiro: Shadows Die Twice on herättänyt keskustelua pelien haastavuudesta ja vaikeustasoista. Kysymme Muropaketin lukijoiden mielipidettä asiaan.

From Software tunnetaan haastavista Dark Souls -peleistään, eikä studion uutukainen Sekiro: Shadows Die Twice ole sekään mikään helppo peli. Huomattavinta on kuitenkin, ettei peli tarjoa helpompaa tai vaikempaa vaikeusastetta sellaista kaipaaville. Pelistä on löydetty vain pelimaailmaan piilotettu tapa tehdä taisteluista vielä haastavampia, mikä toimii ikään kuin hard-moodina.

Pelisivusto Kotakun toimittaja Joshua Rivera ottaa tuoreessa kolumnissa kantaa Sekiron vaikeuteen. Hänen mukaansa helpompi pelimuoto ei ole koskaan pilannut peliä, ja sellaisen tarjoaminen päästäisi useammatkin pelaajat nauttimaan pelin tarinasta ja maailmasta.

Toisaalta haastavuus nähdään usein Souls-tyylisten toimintaroolipelien keskeisenä ominaisuutena.

Alla olevasta äänestyksestä voit ottaa kantaa siihen, pitäisikö peleissä olla tarjolla useampia vaikeusasteita. Kommenteissa voit myös perustella vastauksesi.

Pitäisikö peleissä olla useampia vaikeusasteita?

Katso tilanne vastaamatta

Muropaketin uusimmat