”Tärkeää ei ole minne muiden pitäisi mennä vaan ketä ammutaan ensimmäiseksi” – haastattelussa Future Soldierin pääsuunnittelija
Domen Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier -juttusarja on ohittanut puolivälinsä, sillä ensikosketuksen lisäksi tarjoilemme nyt kotvasen yhdessä pelin pääsuunnittelijan kanssa. Roman Campos-Oriola kertoo meille muun muassa sotapelin tarinankerronasta, käsikirjoituksen rakentamisesta, kehitysprosessista, moninpelistä ja tekoälystä.
Lue koko juttu: Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier – haastattelussa räiskintäpelin pääsuunnittelija
Lisää aiheesta
Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier -ensikosketus: uskalla olla erilainen
Ghost Recon: Future Soldier -ensikosketus – soturit kuin kummitukset
Lue myös
Resident Evil: Operation Raccoon City -haastattelussa tuottaja Masachika Kawata
Witcher 2 Enhanced Edition – CD Projekt hellii roolipelaajia
Witcher 2 Enhanced Edition -haastattelussa pelisuunnittelija Marek Ziemak