Uusimmat

Suorituskykymittaukset 3840x2160-resoluutiolla

28.07.2015 12:04 Muropaketin toimitus

 

3DMark Fire Strike

Futuremarkin 3DMarkin erillisnäytönohjaimien testaamiseen suunnattu Fire Strike -testi ajettiin läpi Ultra-esiasetuksilla, joissa on käytössä 3840×2160-resoluutio, ei reunojenpehmennystä, 16-kertainen anisotrooppinen suodatus ja parhaat kuvanlaatuasetukset. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

4k-resoluutiolla Titan X SLI:n tulos oli 3610 pistettä eli 91 % parempi kuin yhdellä Titan X:llä.

 

Battlefield 4

Battlefield 4 testattiin DirectX 11 -rajapinnalla, ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin High-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 56,3 FPS:ää eli noin 87 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

Crysis 3

Crysis 3 testattiin ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Medium-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 28,9 FPS:ää eli noin 54 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

ArmA 3

ArmA 3 testattiin ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Very High -tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 35,4 FPS:ää eli noin 64 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

GTA V

GTA V testattiin ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin High-tason kuvanlaatuasetuksilla sekä tekstuureilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 47,2 FPS:ää eli noin 63 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

The Witcher 3

The Witcher 3 testattiin reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella, Medium-tason Postprocessing-asetuksilla ja kuvanlaatuasetuksilla. NVIDIAn HairWorks-ominaisuus oli pois käytöstä. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 33,6 FPS:ää eli noin 79 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

Battlefield: Hardline

Battlefield: Hardline testattiin DirectX 11 -rajapinnalla, ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin High-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 40,6 FPS:ää eli noin 75 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

Far Cry 4

Far Cry 4 testattiin ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Medium-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 36,4 FPS:ää eli noin 70 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

Ryse: Son of Rome

Ryse: Son of Rome testattiin ilman SSAA-reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Normal-tason kuvanlaatuasetuksilla sekä Very High -tekstuureilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 28 FPS:ää eli noin 74% suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

Project Cars

Project Cars testattiin ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin High-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 39,5 FPS:ää eli noin 61 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

 

Dying Light

Dying Light testattiin ilman reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Balanced-tason kuvanlaatuasetuksilla. NVIDIAn GameWorks ominaisuudet olivat pois käytöstä. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Titan X SLI oli 34,6 FPS:ää eli noin 75 % suorituskykyisempi kuin yksi Titan X.

Sisältö

  1. NVIDIA Titan X SLI
  2. Testikokoonpano
  3. Suorituskykymittaukset 3840x2160-resoluutiolla
  4. Tehonkulutus-, lämpötila- ja melumittaukset
  5. Ruutujen renderöintiaikojen mittaus Frapsilla
  6. Loppuyhteenveto