Viime sukupolven parhaimpiin peleihin lukeutuva Bloodborne sovitettiin alkuperäiselle PlayStationille
FromSoftwaren hehkutettu PS4-peli Bloodborne on saanut uuden tyylikkään faniprojektin.
Bloodborne PSX -niminen projekti on Lilith Waltherin tekemä demake, joka sovittaa armottoman toimintaroolipelin siten kuin se toimisi alkuperäisellä PlayStationilla. Waltherin Twitter-tilillä julkaistuissa kommenteissa ja videoissa nähdään paitsi pelin Unreal Enginellä tehtyä pelattavuutta, myös kurkistetaan varsinaiseen kehitykseen.
Muutamia mielenkiintoisia nostoja demaken kehityksessä ovat muun muassa kertatappojen karsiminen sekä parannusputeleiden lisääminen, sillä muutoin PS1:n kaltainen pelattavuus olisi tehnyt pelin läpäisystä mahdottoman.
For todays Bloodborne PSX Dev thread we’re starting with further polish on the visceral attacks. Made the animation a little more punchy and also made visceral attacks survivable (before they were a guaranteed death. Now they do a set amount of damage) ? pic.twitter.com/B9wbBDW09e
— Lilymeister ✨?️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 15, 2021