Uusimmat

Dying Light hylkäsi myyttisen 60 fps:n ruudunpäivitystavoitteen PlayStation 4:llä

11.12.2014 12:00 Juho Anttila

Aito HD ja 60 fps:n ruudunpäivitysnopeus. Tästä yhdistelmästä on tullut ainakin joillekin pelaajille jonkinlainen graafisen laadun tae. Vähät teoksen taiteellisista ansioista, efekteistä joihin pelimoottori venyy tai hyvänen aika sentään, pelattavuudesta ja muista turhuuksista. Tämä sinällään kovin keinotekoinen tavoite on osoittautunut vaikeasti saavutettavaksi yllättävän monelle uuden sukupolven konsolipelille.

Vielä viime joulukuussa Techland vakuutti, että firman tuleva Dying Light -zombiseikkailu pyörähtää sekä PlayStation 4 – että Xbox One -konsoleilla komealla 60 fps:n ruudunpäivitysnopeudella täydellä 1080p-resoluutiolla. Viimeisen vuoden aikana todellisuus on kuitenkin iskenyt studiota päin näköä.

Kunnianhimoisesta tavoitteesta on nyt luovuttu ainakin PlayStation 4 -konsolin kohdalla. Dying Lighting tuleva PlayStation 4 -versio tulee nyt pyörähtämään vaatimattomammalla 30 fps:n ruudunpäivitysnopeudella. Xbox One -version kohtalosta ei sen sijaan ollut puhetta, mutta kun muistetaan, että Xbox One on tehokilpailussa jäänyt tyypillisesti kakkoseksi, voidaan hyvällä syyllä olettaa, että sama muutos tullee koskemaan myös pelin Xbox One -versiota.

Lähde: Videogamer

 
Lisää aiheesta

Techlandin zombierymistely Dying Light lupaa yli 50 tuntia pelattavaa

Upeita uusia videoita zombieseikkailu Dying Lightista

Techlandin Dying Light ei ole uusi Dead Island