Komeat konseptit auttoivat tekemään Uncharted 4:stä täydellisen
Tärkeä osa pelinkehittämistä on teoksen konseptointi monella tasolla. Tarina ja pelimoottori eivät riitä, tarvitaan myös grafikkaa. Grafiikan luomiseen tarvitaan puolestaan muun muassa vahvaa etukäteissuunnittelua ja konseptointia.
Uncharted 4:n tyylikkäät konseptikuvat kertovatkin omaa sanatonta tarinaansa huippuluokan pelisuunnittelusta. Siitä, kuinka megapelin tapahtumapaikkoja, hahmoja ja jopa värisävyjä viilataan ja hienosäädetään pitkään ennen kuin varsinaiset peligraafikot päästetään irti.
Eikä voi kieltää, etteikö nähty vaiva näy lopputuloksessa. 5/5 tähteä ja Suosittelemme.
Lue arvostelu: Uncharted 4: A Thief’s End – “helvetin hyvä” (PS4)