Päiväni räjähtelevänä psykopaattina: Krieg the Psycho ja Borderlands 2
Tero Lehtiniemi aloitti päivänsä kuin kuka tahansa meistä. Hän heräsi. Keitti kahvia. Puki pommivyön. Kaatoi päälleen bensaa. Ja suuntasi ulos etsimään ihmisiä, jotka kaipaavat räjähtävää toimintaa. Terosta tuli Krieg the Psycho.
Näihin ja paljon muuhun nojaa myös Kriegin pelimekaniikka. Jostain syystä Krieg ei lajikavereistaan poiketen koe murhanhimoa Pandoran sivistyneitä asukkaita kohtaan, ja kykenee yhteistyöhön myös Vault Huntereiden kanssa. Kriegin kolme taitopuuta poikkeavat toisistaan olennaisesti, mutta niille on yhteistä kaksi asiaa: haasteellisuus ja erikoisuus.
Bloodlust on taitopuista ensimmäinen. Sen voima on pitkissä tulitaisteluissa. Tehdessään vahinkoa
Krieg kerää Bloodlust-latauksia, jotka muun muassa tehostavat aseiden vahinkoa, lyhentävät
kranaattien viritysaikoja ja parantavat osapuilleen kaikkia muitakin taisteluominaisuuksia. Ylin ilo irtoaa vasta korkeimmalla tasolla, jolloin kuoleva vihollinen päättää päivänsä hillityllä elementaaliräjähdyksellä.
Lue koko arvostelu: Borderlands 2: Psycho Pack DLC (PC, PS3, Xbox 360)
Lisää aiheesta
Borderlands (PC, PS3, Xbox 360)
Borderlands 2 – näin syntyvät hirviöt ja bandiitit
Borderlands 2 (PC, PS3, Xbox 360)
Borderlands 2 -ensikosketus – isompi, laajempi ja parempi
Borderlands 2: Captain Scarlett and Her Pirate’s Booty DLC (PC, PS3, Xbox 360)