Uusimmat

Starfieldin planeettojen tutkiminen oli alkujaan paljon armottomampaa

Kuva: © Bethesda Game Studios

28.09.2023 09:00 Muropaketin toimitus

Starfieldin haastavuutta laskettiin kehittäjien mukaan merkittävästi ennen julkaisua.

Bethesdan Todd Howard on paljastanut Starfieldin planeettojen tutkimisen olleen alkujaan paljon nykyistä haastavampaa, uutisoi IGN.

Insomniac Gamesin perustaja Ted Pricen kanssa turinoinut Howard kertoi taannoisessa podcastissa, että tutkimiseen liittyviä tekijöitä oli alkuun todella paljon ja nämä tekivät planeetoilla olemisesta todella armotonta. Pelaajalla oli muun muassa erilaisia kestävyyksiä kuumuuden, radioaktiivisuuden ja monien muiden suhteen.

Howard jatkoi, että järjestelmä oli lopulta liian monimutkainen pelaajille selitettäväksi, joten se päätettiin yksinkertaistaa. Hänen mukaansa tällä ei lopulta ollut pelaamisen kannalta suurta merkitystä.

Lue myös: Arvostelu Starfield on upea tieteisseikkailu, joka nousee Bethesdan klassikoiden tasolle