UUSIMMAT

Ubisoft keksi syyn vaatimattomiin myyntilukuihinsa: pelit eivät juurikaan eroa toisistaan

20.01.2020 21:22 | Muropaketin toimitus | 1

Ubisoftin tuoreet julkaisut eivät ole olleet mitään varsinaisia hittipelejä.

Ghost Recon Breakpoint ja The Division 2 eivät ole käyneet kaupaksi sellaiseen tahtiin, kun Ubisoft on toivonut. Ubisoftin pelit eivät juurikaan eroa toisistaan, ja juuri sen vuoksi se on uudelleenjärjestelemässä yhtiön johtoporrasta.

Kyseessä on Ubisoftin tiimi, joka koostuu Pariisissa päämajaa pitävästä joukosta kehittäjiä ja tuottajia. Se on neuvonut Ubisoftia luomaan sellaisia ison kokoluokan pelejä, jotka ovat kaikki hyvin samantapaisia avoimen maailman julkaisuja.

Uudessa tiimissä tulee olemaan jokaista peliä varten yksi johtaja, joka valvoo kehitystyötä, ja antaa projekteille aiempaa suurempia vapauksia.

Uudistuksen myötä Ubisoft Montreal -studion pelin kehitystyö on lopetettu, ja useita muita julkaisuja ollaan muokkaamassa niin, että jokainen niistä tuntuu ainutlaatuiselta. Asiasta uutisoi PC Gamer.

Keskustelu

Ubisoft keksi syyn vaatimattomiin myyntilukuihinsa: pelit eivät juurikaan eroa toisistaan

Tuo pitää kyllä hävyttömän hyvin paikkansa. UI, kontrollit ja pelilliset mahdollisuudet ovat lähes identtiset pelistä toiseen, ainoastaan maailmat ja grafiikat vaihtuvat.

Juurikin pääsyy miksi en pelaa Ubin pelejä: Kun olet nähnyt yhden, olet nähnyt ne kaikki.

Muropaketin uusimmat