Ghost of Tsushiman nopeita latausaikoja ylistettiin viime vuonna – kehittäjille koko juttu tuli yllätyksenä
Ghost of Tsushiman nopeat latausajat olivat kehittäjille itsestäänselvyys vuosien ajan.
Kun PlayStationin yksinoikeuspeli Ghost of Tsushima ilmestyi viime kesänä PS4:n aikakauden viimeisenä suurena pelinä, se herätti huomiota upeiden grafiikoiden ohella nopeilla latausajoille. Vaikka kyse on suuresta open world -pelistä, Ghost of Tsushima latasi etenkin fast travelia käyttäessä hämmästyttävän nopeasti.
Nyt Sucker Punch -pelistudion toinen perustaja Brian Fleming on kommentoinut latausaikoja tuoreessa haastattelussa. Flemingin mukaan kehittäjille tuli yllätyksenä, kun latausajoista nousi niin suuri haloo.
”Elimme omassa maailmassamme, jossa peli toimi niin kuin toimi vuosien ajan”, Fleming kuvaili Kotakun mukaan. ”Olimme ylenkatsoneet sen, miten iso juttu latausajat olivat.”
Eilen kerroimme myös, että suurempi osa pelaajista on läpäissyt Ghost of Tsushiman kuin monissa muissa suurissa peleissä. Silläkin voi olla tässä pieni merkityksensä, että pitkät latausajat eivät ole ärsyttäneet pelaajia.