Tässä syy Deus Exin pomotaistelujen irrallisuuteen
Oletko yksi niistä monista pelaajista, joiden mielestä Deus Ex: Human Revolutionin pomotappelut tuntuivat jotenkin oudon irrallisilta muuhun peliin verrattuna? Tiedätkös, olit ihan oikeassa. Ne OVAT irrallisia ja tavallaan täysin erillisiä osia pelistä, sillä pomotappelut eivät olleet lainkaan pelin tehneen Eidos Montrealin käsialaa.
Pomotappelut näet luotiin irrallaan muusta pelistä, GRIP Entertainment -studiolla. Onhan pelin ydintiimillä ollut varmasti pomomatseihin omaakin vaikutusta, mutta loppumetreillä niitä ei oltu silti integroitu ja tasapainotettu loppupeliin sillä perinpohjaisuudella, kuin saman talon sisällä olisi tehty.
Toisaalta, onhan tässä huomioitava sekin, että Deus Ex: Icarus ’** -kirjan kuvauksen mukaan Tyrants-yksikön tyypit olivat oikeasti äärimmilleen augmentoituja, uskomattoman vaarallisia tappokoneita. Pomotaistelujen oli oltava vaikeita. Mutta sitten ihmetyttää: miksi tällaiseen peliin edes piti tunkea jotain muinaishistoriallisia pomotappeluja?
Lähde: Deux Ex boss battles were outsourced
Lisää aiheesta
Modilla paremmat grafiikat Deus Exiin
Deus Exin lisärissä pelattavaa tunneiksi
Deus Ex: Human Revolution (PC)
Deus Ex: Human Revolution – salat avautuvat haastattelussa (osat 1-5)
Lue myös
Fallout: New Vegas Lonesome Road DLC (PC, PS3, Xbox 360)
Resident Evil on seuraavaksi FPS. Mitä ihmettä?
Uusi Syndicate: ei lainkaan kuin vanha Syndicate… mutta silti hyvä?