Tällaisilla otteilla todelliset mestarit näyttävät mallia Ghost of Tsushima -pelin samuraille
Sucker Punch -studio on saanut tulevan Ghost of Tsushima -pelin kehitykseen apua oikeilta samuraitaitureilta.
PlayStation 4:n kehitteillä olevan yksinoikeupeli Ghosts of Tsushima yrittää olla monella tapaa uskottava seikkailu 1200-luvun Japanissa. Nyt Kotaku kertookin, että Sucker Punch -studio on saanut avukseen kaksi samurailiikkeiden mestaria, Ryusetsu Iden ja Masakumo Kuwamin, jotka auttavat ilmeisesti pelin taistelusuunnittelussa.
Alta näet studion twiitin asiasta, sekä parin videon verran kaksikon taidonnäytteitä. Ghost of Tsushimalla ei toistaiseksi ole virallista julkaisupäivää, mutta E3-messuilla siitä esiteltiin pitkä pelikuvatraileri.
It was our honor to be visited by two legit Japanese Samurai last week… @ideryusetsu @kuwamimasakumo #GhostofTsushima pic.twitter.com/Je3Ee4BsSr
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 30. elokuuta 2018
天心流兵法 古伝 佩坐法による天元貫(てんげんぬき)の動。
天元は身体の中心という意味です。
貫く、すなわち突きの技法であることを指します。 pic.twitter.com/mDc0HwpKwy— くわみ@鍬海 政雲 (@kuwamimasakumo) 21. kesäkuuta 2018
本日の天心流兵法 世田谷支部の稽古より、井手代範(@ideryusetsu)とまーこ先生こと滝沢代範(@harima_mekkai)による刀法の稽古。
上級者の剣術は複数の刀法を組み合わせて稽古します。 pic.twitter.com/xFWbQMiXQ8— 古武術 天心流兵法 (@tenshinryu) 12. elokuuta 2018
Tenshin Ryu Hyoho Zaho Shoto Battojutsu Kiridome (切留)
Difficult technique but it is so important pic.twitter.com/NqoTRutFIK
— 井手柳雪 (IDE Ryusetsu) 天心流兵法 (Tenshin ryu Hyoho) (@ideryusetsu) 1. heinäkuuta 2018