Uusimmat

Battlefield 2042:sta leikattiin yksi merkittävä ominaisuus ennen pelin julkaisua

Kuva: © Electronic Arts

29.11.2021 08:00 Muropaketin toimitus

Battlefield 2042:ssa oli alkujaan tarkoitus olla paljon laajempaa tuhoa.

Näin ainakin väittää vuodoistaan tunnettu Tom Henderson, joka kertoo DICE:n alkuperäisiin suunnitelmiin lukeutuneen huomattavasti massiivisemmat tuhomahdollisuudet, joissa kokonaisia pilvenpiirtäjiä olisi voinut sortaa. Näistä myös huhuiltiin vielä ennen pelin julkaisua.

Henderson kuitenkin väittää tuoreessa twiitissään, että suunnitelmista jouduttiin lopulta luopumaan, koska ne olivat liian kunnianhimoisia nykyisille alustoille ja ettei kehittäjillä ollut aikaa niiden toteuttamiseen. Hän kuitenkin toteaa, että jos tekijät siirtyisivät jatkossa pienempiin 64 pelaajan karttoihin, tuhot saattaisi olla mahdollista toteuttaa.

Nykyisellään Battlefield 2042 sisältää hyvin samankaltaisia tuhomahdollisuuksia kuin pelisarjan aiemmissa osissa, mutta ei mitään lähellekään kokonaisten rakennusten – puhumattakaan pilvenpiirtäjistä – sortumista.

Muropaketin uusimmat