Uusimmat

Näin Death Stranding kehitettiin – Peli saatiin pakettiin alle kolmessa vuodessa

03.06.2019 15:43 Muropaketin toimitus

Kojima Production loi Death Strandingin alle kolmessa vuodessa.

Death Stranding -kehittäjä Hideo Kojima on avannut Twitterissä, millaisella aikataululla se saatiin aikaiseksi: peli konkretisoitui kolmessa vuodessa. Asiasta uutisoi VG247-sivusto.

Pelialan veteraani esitteli tiivistettyä aikajanaa pelin tiimoilta, ja siinä kerrotaan esimerkiksi uuden studion perustamisesta, Decima-pelimoottorin hankkimisesta Guerilla Gamesilta ja pelin trailerien tekemisestä.

Twiittien perusteella Kojima suostutteli Norman Reedusin pelin pääosaan, ja tämän liikekaappauksen kuvaukset saatiin valmiiksi jo ennen kuin Death Strandingillä oli pelimoottoria. Myös Mads Mikkelsenin osuudet saatiin aikaiseksi ennen pelin kehittämisen käynnistymistä.

Death Stranding julkaistaan PlayStation 4:lle marraskuun 8.