Modaaja kehitti Half-Life 2: Episode 3 -prototyypin Unreal Engine 4:lle
Valve ei todennäköisesti tule koskaan julkaisemaan jatkoa Half-Life 2:lle, mutta se ei estä innokkaita faneja yrittämästä sitä itse.
Aiemmin uutisoimme, kuinka Half-Life-käsikirjoittaja Marc Laidlawin julkaisema tiivistelmä Half-Life 2: Episode 3:n juonesta tarkoittanee, ettei Valve tule koskaan julkaisemaan virallista jatkoa Half-Lifelle.
Virallisen jatko-osan puute ei kuitenkaan estä innokkaita Half-Life-fanjea yrittämästä pelin kehitystä itse. Nyt YouTube-käyttäjä Trebla Freeman on jakanut videon, jossa tämä esittelee koodaamaansa Half-Life 2: Episode 3 -prototyyppiä. Unreal Engine 4 -pelimoottoria käyttävässä demossa Trebla Freeman on onnistunut koodaamaan karttaan toimivan Gravity Gunin.
Vielä tässä vaiheessa ei tiedetä, aikooko Trebla Freeman kehittää prototyyppiään pidemmälle valmiiksi peliksi tai julkaista sitä suurelle yleisölle.