Pelikehittäjät loivat huvikseen järisyttävän upeita Star Wars -maailmoita

12.09.2016 15:45 | Jukka O. Kauppinen

Mitä tapahtuu, kun ammattimaiset pelikehittäjät haluavat kehittää osaamistaan ja päättävät tehdä jonkin vapaa-ajan projektin sitä varten?  Syntyy uskomatonta Star Warsia!

Roolipeleistään tunnetun Obsidian Entertainmentin jampat näet päättivät ottaa Unreal Engine 4 -pelimoottorin haltuunsa, ihan oman osaamisensa takia. Ja jotta sekä rima että oma motivaatio pysyisivät korkealla, niin harjoitteluprojektiksi valittiin vaatimattomasti Star Wars -elokuvien maailmojen luominen pelimoottorilla pyörivään muotoon.

Jälki on silleen ihan vaatimattomasti älyttömän upeaa:

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_1

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_8

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_7

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_6

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_5

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_4

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_3

starwars_obsidian_unrealengine4_uut201609_2

Jos 3D-mallintaminen ja pelimoottorien näpräys kiinnostavat, niin tähänastisten luomusten synty on dokumentoitu huolella tänne:

Lue juttu: Building ’Star Wars’ in Unreal Engine 4

Star Wars
Kaikki jutut aiheesta

Muropaketin uusimmat