Uusimmat

Ampumahiihto on jalo laji, jossa vastustajan suoritusta kunnioitetaan

03.05.2012 22:30 Jukka O. Kauppinen

Janne Mikola pisti jalkaansa leijusukset, käteensä laserpyssyn ja suuntasi jaloimmille urheilumaille. Nimittäin Tribes: Ascendin maailmaan.

Tribes: Ascend laittaa ensimmäisen persoonan räiskintäpelien pelaajien voimasuhteet aika ronskilla kädellä uusiksi. Se, että olet hyvä Battlefieldissä tai Team Fortress 2:ssa ei merkitse oikeastaan yhtään mitään, kun selässä on jetpack, jaloissa näkymättömät sukset ja kädessä ase, jolla on lähes toivotonta osua ilmassa lentävään kohteeseen.

Silmää hitaampia projektiileja jossain Quaken sukulaisissa ammuskelemaan tottuneet tulevat tuntemaan olonsa oudoksi, koska ahtaissa huoneissa tapahtuva rakettihyppyjen sinfonia on vaihtunut pitkien etäisyyksien ja arvaamattomien, rakettirepuilla kontrolloitujen ilmalentojen tanssiksi. Hitscan-tyyppisiä sarjatuliaseita semirealistisissa Call of Dutyissa ja Counter-Strikeissa räiskimään tottuneet eivät voi tuoda oikein mitään mukaansa peliin, jossa sarjatuliaseilla otetaan ennakkoa ja pääosumista ei jaeta bonuksia.

Jos olet hyvä Tribesissä, olet hyvä Tribesissä.

Lue koko arvostelu: Tribes: Ascend (PC)

Lisää aiheesta

Tribes 2 – heimosoturien paluu

Tribes 2 – kauanko hyvää kannattaa odottaa?

Tribes 2 (PC)

Tribes: Vengeance (pc)