Uusimmat

Destiny 2 -kehittäjä toivoo, että tällä kertaa pelaajat valittavat tarinan runsaudesta

12.07.2017 20:54 Muropaketin toimitus

Destiny 2

Destiny 2 pyrkii kehittäjien mukaan tarjoamaan huomattavasti enemmän tarinallista sisältöä kuin edeltäjänsä.

Vuonna 2014 ilmestynyt Destiny oli myyntimenestys, mutta ei millään muotoa täydellinen peli. Yksi asioista, joista Bungien MMO-räiskintää eniten kritisoitiin, oli tarinan ja tarinallisten tehtävien vähäinen määrä. Syksyllä ilmestyvä Destiny 2 pyrkii kehittäjien mukaan korjaamaan tämän.

PC Gamerin mukaan Destiny 2:n elokuvallinen johtaja Matthew Ward kertoo Bungien käyttäneen tällä kertaa runsaasti aikaa maailman rakentamiseen, ja heidän tavoitteenaan on kertoa ”suuria, kasvavia, elokuvallisia tarinoita”.

”Kuuntelemme kaikkea Destinyn saamaa palautetta, opimme siitä ja sovellamme sitä”, Ward kuvailee.

”Toivon, että ihmiset tulevat valittamaan siitä, kuinka paljon tarinaa meillä lopulta on. Sellaisen Reddit-keskustelun haluaisin lukea: Liikaa hiton tarinaa!”

Kuten aiemmin kerroimme, eivät Bungien pelisuunnittelijat tienneet Destinya tehdessään edes sitä, mikä todella on pelin pahuuden voimia edustava ”Darkness”. Jatko-osakaan ei tule vielä selittämään tätä, mutta nyt kehittäjät kertovat jo tietävänsä vastauksen. Bungie on myös luvannut, että tällä kertaa tarinallinen sisältö löytyy itse pelistä, eikä sitä tarvitse etsiä keräiltävistä Grimoire-korteista.

Destiny 2 ilmestyy PlayStation 4:lle ja Xbox Onelle 6. syyskuuta, ja PC:lle 24. lokakuuta. Pelin beta-testaus käynnistyy PS4:llä 18. heinäkuuta ja Xbox Onella päivää myöhemmin.