Watch Dogs –haastattelu: teknologiahippaa ja huomispäivän kyberpunkkia
Watch Dogs on takuuvarmasti yksi kevään suurimpia ja odotetuimpia pelejä. Toimintaa, hiekkalaatikkomekastusta sekä hakkerointia rempseästi yhdistelevä teos on yksi Ubisoftin suurimpia panostuksia pitkiin aikoihin, ja kenties näyttävin täysin uuden pelisarjan alku monen moneen vuoteen.
Dome haastatteli Watch Dogsin pääsuunnittelija Danny Belangeria niin pelin synnysta ja kytköksistä todelliseen Chicagon kaupunkiin, pelin julkaisun viivästymisen syistä ja seurauksista, teoksen suuremmasta kokonaisuudesta, kykypuista, moninpelistä ja monesta muuta asiasta.
Watch Dogs –pääsuunnittelija,
Danny Belanger:
Lisää upeita pelivideoita (e)Domen videokanavalta osoitteesta https://www.youtube.com/user/wwweDomenet
Watch Dogs
Tekijä: Ubisoft
Julkaisija: Ubisoft
Tulossa: PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One (27.5.2014)
Tulossa: Wii U (talvi 2014)
Pelaajia: 1, 2-? (internetissä)
Kotisivu: http://watchdogs.ubi.com
Jukka O. Kauppinen
Watch Dogs –ensikosketus: digitaalinen hiekkalaatikko [osa 1]
Yksi ulottuvuus on digitaalinen. Aiden Pearce käyttää taitavasti hyväkseen osaamistaan, jonka avulla hän voi uida digitaalisten verkkojen uumenissa ja vaikuttaa ympäristöönsä. Hän voi lukea ihmisten digitaalisen jalanjäljen ja tarkkailla muita. Kuka tuo on? Ammatti? Tulot? Rikosrekisteri? Aiden voi kuunnella lähiympäristön ihmisten puheluita ja jäljittää soittajia.
Lue myös
Alien Isolation –haastattelu: ”halusimme tehdä pelin, jollaista kukaan ei ole vielä tehnyt” [osa 1]
Evolve marssii avaruusviidakossa Left 4 Deadin jalanjäljillä
Grafiikka voi aina olla parempaa
Panssarivaunuja, kämppimistä ja yllätysliikkeitä – World of Tanks -olympialaiset
Trials Fusion –haastattelu – sähkömopo, Judge Dredd ja kylmää kahvia