Assassin’s Creed Brotherhood -ensikosketus osa 2: seikkailua vuonna 1500
Sukelsimme viime viikolla Assassin’s Creed Brotherhood -pelin maisemiin ensikosketus-juttusarjamme ensimmäisessä osassa. Kaikkiaan neliosaisen artikkelisarjan toisessa osassa jatkamme sekä pelin tapahtumapaikkojen tutkailua että iskemme kyntemme myös varsinaiseen peliin.
Miten Brotherhood hyödyntää Roomaa? Miten aikakautta kuvataan ja miten pelin historiatutkimus on tehty? Mitä pelissä ylipäätään tapahtuu?
Pureudumme tapahtumien ytimeen videoiden muodossa. Juttujen numerojärjestys on hieman hassu, sillä videoissa osat on numeroitu tekojärjestyksessä. Älkää antako niiden häiritä.
Lisää aiheesta:
Assassin’s Creed Brotherhood -ensikosketus osa 1: päivä muinaisessa Roomassa
Assassin’s Creed Brotherhood -ensikosketus osa 3: Jälleenrakenna Rooma, pelaa moninpelimurhahippaa
Kaikki videot ovat HD-tasoisia.
Kurkistus kulisseihin
Ensimmäisellä videolla (joka on tosin numeroitu viidenneksi) kurkistamme ensi alkuun Ubisoftin tapahtumaan. JOK kertoo hieman ensivaikutelmistaan, minkä jälkeen tarjolla on sekä elävää kuvaa pelistä, sen testauksesta että yleisvaikutelmia lehdistötapahtumasta.
Tapahtuma oli mittava, sillä pelitoimittajia oli kaikkialta maailmasta. Pohjoismaisen ja eteläeurooppalaisen toimittajaryhmän jälkeen paikalle saapui japanilaista lehdistöä, edellisenä päivänä vuorossa olivat olleet britit ja saksalaiset.
Pituus 9:18.
Brotherhood osa 1: historiallinen tutkimus ja Rooma
Pelin käsikirjoittaja Jeffrey Yohalem kertoo muun muassa pelin historiallisesta tutkimuksesta ja Roomasta.
Pituus 3:47.
Brotherhood osa 2: Rooma, pelin aikakausi ja pelin tempo
Pelin käsikirjoittaja Jeffrey Yohalem kertoo Brotherhoodin Roomasta, pelin aikakaudesta ja muun muassa pelin nopeutuneesta temmosta. Onko Brotherhood nyt pelkkä tappelupeli, vai onko se yhä oivallinen seikkailu?
Pituus 5:15.
Brotherhood osa 3: Colosseumilla ja Capitolinella
Käsikirjoittaja Jeffrey Yohalem ja pelin taiteellinen johtaja Mohammed Gambouz johdattavat meidät Colosseumille ja Capitoline-kukkulalle. Kaksikko kertoo näiden kuuluisien tapahtumapaikkojen mallintamisesta Brotherhoodiin ja mitä näillä paikoilla tapahtuu pelissä.
Pituus 8:22
Brotherhood osa 4: Forum Romanumilla ja Castel Sant’Angelolla
Käsikirjoittaja Jeffrey Yohalem ja pelin taiteellinen johtaja Mohammed Gambouz johdattavat meidät Roman Forumille ja Sant’Angelon linnaan. Luvassa on tälläkin kertaa tarinaa nähtävyyksien historiasta, mallintamisesta ja pelitapahtumista.
Pituus 6:04
Lisää upeita pelivideoitaeDomen videokanavalta osoitteesta https://www.youtube.com/user/wwweDomenet.
Lisää aiheesta:
Assassin’s Creed Brotherhood -ensikosketus osa 1: päivä muinaisessa Roomassa
Assassin’s Creed Brotherhood -ensikosketus osa 3: Jälleenrakenna Rooma, pelaa moninpelimurhahippaa
Lue myös
Epic Mickey – ensikosketuksessa Disneyn arkistoista ammentava seikkailu
Satzuma Missile Launcher tuhoaa kotona, toimistossa ja puutarhassa
Tron: Evolution – ensikosketuksessa kasariklassikon paluu
Vierailu Raren studiolla – miltä pelikonkarien luola näyttää?
WiiWare-palvelu – Nintendon ladattavien pelien ulottuvuus voisi olla jouheampikin
YLEn demoscene-dokumentti julkaistu – katso jaksot 1-6
Mikä videoista oli sinusta kiinnostavin?
Vastaus | Vastanneiden osuus tällä hetkellä |
---|---|
Ensimmäinen, Kurkistus kulisseihin | |
Osa 1: historiallinen tutkimus ja Rooma | |
Osa 2: Rooma, pelin aikakausi ja pelin tempo | |
Osa 3: Colosseumilla ja Capitolinella | |
Osa 4: Forum Romanumilla ja Castel Sant'Angelolla |